ویروس ها لشگر خدا هستند!

سعی کنید سرماخوردگی (آنفولانزا و کرونا) را درمان نکنید.

عن ابراهیم بن ابی یحیی، عن ابی عبدالله علیه‌السلام قال: شکوت الیه الزکام، فقال: صنع من صنع الله و جند من جندالله، بعثه الله الی عله فی بدنک لیقلعها، فاذا قلعها فعلیک بوزن دانق شونیز و نصف دانق کندس یدق و ینفخ الانف، فانه یذهب الزکام و ان امکنک ان لا تعالجه بشی‌ء فافعل، فان فیه منافع کثیره.
بحارالانوار‌ـ ج62ـ باب 65 ـ ص 183

ترجمه: از ابراهیم بی ابی یحیی از امام صادق علیه‌السلام گفت: برای امام از زکام شکایت کردم،‌پس امام فرمودند: ساخته‌ای از ساختگان خداوند و لشگری از لشگریان خداوند است. او را خداوند بخاطر علتی (بیماری) که در بدن تو می‌باشد و برای از بین بردن آن برانگیخته است. بعد هنگامی که علت را قطع کردی پس برای تو می‌باشد یک دانق شونیز (یک گرم) نصف دانق کندس(نیم گرم) کوبیده و  در بینی آن را می‌کشی (مثل انفیه) بعد همانا آن زکام را از بین می‌برد و اگر برای تو امکان داشت یعنی می‌توانستی آنرا معالجه نکنی بگذار باقی باشد و در نتیجه برای او منافع بسیار می‌باشد . (جلوگیری از جذام می‌کند)

سرماخوردگی ها(زکام، آنفولانزا، کرونا و…) را درمان نکنید زیرا عدم درمان موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و بدن در مقابل بیماری ها مقاوم می‌شود.

برای واکسینه شدن در مقابل سرماخوردگی های ویروسی، دست دادن و معانقه با دیگران، موجب ورود ضعیف ویروس ها در بدن و مقاومت بیشتر بدن در مقابل بیماری های اساسی تر می‌شود.

واکسن سعوط کندش سیاهدانه

→ خواندن مطلب قبلی

آداب مشترک شب قدر

خواندن مطلب بعدی ←

تدابیر آنفلونزا و سرماخوردگی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *