بیانیه جمعی از اساتید طب اسلامی نسبت به کتاب سوزی استاد تبریزیان

خداوند متعال در قرآن کریم میفرمایند : به خدایان مشرکین دشنام ندهید، مبادا که آنها نیز از روی ظلم و جهل، خدای یکتا را دشنام دهند! (سوره انعام آیه ۱۰۸)

عن الرضا علیه السلام:
إِنَّ اَلنَّاسَ لَوْ عَلِمُوا مَحَاسِنَ کَلاَمِنَا لاَتَّبَعُونَا

اگر مردم محاسن و زیبایی های کلام ما هلبیت (ع) را می دانستند هر آینه پیروی می کردند

حضرت علی علیه السلام امام حسن و امام حسین علیهم السلام را در دفاع از عثمان فرستادند تا خلیفه کشی باب نشود.

علم ذاتا بد نیست سوءاستفاده از علم ناپسند است. علم سفارشی ( به سفارش شرکت های داروسازی صهیونی و…) علم لاینفع و از این دست ناپسند است.

ضمن تشکر از زحمات بیدریغ استاد معظم ، حضرت آیت الله تبریزیان حفظه الله، درآگاه سازی حوزه و نشر روایات اهلبیت در حوزه طب ، اشتباه استراتژیکی گاهی رخ میدهد که جای دفاع ندارد و لازم است نقد شود.
راه ما راه استدلال و برهان است نه راه اهانت
به فرموده امام رضای عزیزمان اگر مردم با محاسن کلام ما آشنا شوند از ما تبعیت خواهند کرد.

و اما… اگر با این هجمه رسانه ای که هنگام ساختن بهانه ای یا پیدا کردن پیراهن عثمانی به طب اسلامی حمله می کنند، به همین شکل فقط یکی از درمان های موفق طب اسلامی که طب جدید از درمان آن عاجز است را نشر می دادند و مردم دنیا با طب اسلامی مظلوم که از معجزات دین اسلام است آشنا می شدند شاید غیر مسلمانی در دنیا باقی نمی ماند.

طبی که در مقابل طب عاجز هاریسونی در پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری های رایج و ناعلاج دنیای مدرن فوق موفق بوده ولی چون رسانه‌های دانشگاهی و دولتی و وزارتخانه ای در اختیار ندارد مردم دنیا از آن غافل شده اند.

ما معتقدیم اگر مردم زمان ما با شیوه های درمان و پیشگیری از ابتلای بسیاری از بیماری های صعب العلاج آشنا می شدند هرگز دنباله روی طب هاریسونی نمی بودند،

چنانچه شاهد هستیم اکثر کسانی که با طب و سبک زندگی اسلامی آشنا می شوند با داروهای شیمیایی خداحافظی میکنند و مگر در موارد اورژانس به پزشک مراجعه نمی کنند و همین موجب عصبانیت سردمداران طب شیمیایی شده است.

بیماریهایی از جمله:ام اس؛ انواع سرطانها؛ فلج های مغزی؛ کبدچرب؛ و … که طب هاریسونی نه تنها راه علاجی برایش ندارد بلکه در برخی از موارد خود باعث و علت ایجاد آنها خواهد شد ولی هزاران مورد شفا یافته در مکتب طب اسلامی موجود است که به علت نداشتن رسانه کسی از آنها مطلع نیست.

در پایان از تمام مراکز و مراجع محترم طب شیمیایی درخواست میکنیم ترتیبی فراهم کنند دانشگاهها و یا صدا و سیما جهت برگزاری مناظرات علمی دوطرف در دفاع از مکتب های طبی
به شدت مشتاق و منتظر اولین مناظره با جناب وزیر بهداشت یا یکی از معاونان ایشان یا روسای دانشگاههای علوم پزشکی هستیم

→ خواندن مطلب قبلی

نشانه‌های حتمی ظهور

خواندن مطلب بعدی ←

نقش «اصل چهار ترومن» در زندگی امروز شما‌ چیست؟ ترومن کیست !

۲ مورد نظر

  • I every time emailed this web site post page to all my associates, because if like to read it afterward
    my contacts will too.

    • Thank you for your prayers

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *