اصول یک حمام خوب

اصول یک حمام خوب


در حمام ابتدا دست و پا را با اب تماس دهید نه سر را،اگر ابتدا سر را با اب تماس بدهید،باعث سردرد و کاهش حافظه و باعث ریزش مو و سردی بدن میشود

با استفاده از روایات اول باید دست و پا را با اب تماس داد بعد کمی اب مزمزه کرد بعد تنه را خیس کرد و در اخرین مرحله سر را خیس کرد.

یک دفعه زیر اب داغ رفتن خوب نیست شستشو 🚿را باید از اب ولرم شروع کرد و کم کم داغ کرد.

حتما باید در حمام نشسته باشید ایستاده حمام کردن اصلا مطلوب نیست.(با استفاده از روایات و منابع طب سنتی)

سنگ پا زدن در حمام موجب دفع سموم بدن و فواید بیشماری دارد و توصیه شده است.

کیسه کشیدن منافذ پوست را باز میکند و پوست تنفس میکند و میزان اکسیژن رسانی به بدن ما دو برابر میشود تا چند روز و این باعث میشود انرژی و شادبی ما بالا رود و مغز کارکردش بهتر شود و کسالت و رخوت و سنگینی بدن کمتر میشود.منتهی باید ملایم کیسه کشیده شود.

تمام این صابون ها و شامپو ها مضر هستند چون مواد شیمیایی دارند و جذب پوستی دارند تا انجایی که میشود از صابون های برگردان قهوه ای و سفیدی که هیچ اسانس و عطری ندارند استفاده شود(در عطاری ها موجود است)
شامپوهای گیاهی که دارند تبلیغ میکنند دروغ است و بیس اصلی ان مواد شیمیایی است.

همانطور که در ابتدای حمام بدن را به تدریج گرم کردیم هنگام خروج از حمام باید بدن را به تدریج سرد کنیم.پوشیده بودن سر بعد حمام بسیار مهم است حتی اگر محیط بیرون گرم باشد بازهم باید دقایقی سر با حوله یا روسری پوشیده باشد.

نوره:استفاده از تیغ برای ازاله موهای بدن اصلا خوب نیست حتی پزشکی جدید این را قبول دارد. با گذاشتن نوره (داروی نظافت) زیر بغل تمام سموم و سودای خون و بخش غلیظ خون و پس مانده ها و فضولات خون را از قلب و مغز میکشد بیرون. وقتی در ناحیه ی تناسلی نوره میگذارید تمام شکم و کبد و روده ها و معده و لگن سمومات را میکشد بیرون.

در حمام چیزی نباید خورد ولی بعد از حمام غذا خوردن توصیه شده خصوصا خوردن غذاهای مفید خیلی خوب است چرا که بعد از حمام قدرت جذب بدن چندین برابر میشود.

با شکم پر و خالی(در حالت گرسنگی) نباید حمام رفت.مثلا 2 ساعت بعد غذا زمان مناسبی است برای حمام کردن

→ خواندن مطلب قبلی

اصلاح باورهای غلط به نام مقابله با سنگ کلیه :

خواندن مطلب بعدی ←

سرفه

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *