درمان های ناباروری مردان در طب اسلامی(شماره دوم)

درمان ناباروری آقایان(شماره دوم)

مورد چهارم : شیر و عسل (مخلوط)

از امام کاظم علیه السلام منقول است : کسی که آب کمر او تغییر کند برای او شیر و عسل مفید است.

در این روایت همان گونه که ظاهر است از آب کمر اسپرم مردانه منظور است و این تعبیر عبارت شایعی بوده است. نکته مهم دیگر اینکه این مورد شاید یکی از موارد بسیار عالی برای کسانی باشد که تعداد اسپرم آن ها کم است و یا مشکلی در کیفیت اسپرم دارند زیرا عبارت اشاره دارد که نقصانی که پیش آمده که کم بوده یا پایین بودن کیفیت را مرتفع می کند.

مورد پنجم : زیتون (روغن زیتون)

امام صادق علیه السلام : روغن زیتون آب را زیاد می کند.

شاید از این تعبیر مطلق آب اعم از مزی و اسپرم باشد زیرا قید نزده است.

مورد ششم : شانه کردن

از امام صادق علیه السلام در باره آیه «خذوا زینتکم عند کل مسجد» فرمودند منظور شانه زدن است و فرمودند : شانه زدن رزق را زیاد می کند و… و آب کمر را زیاد می کند.

مورد هفتم : خربزه

از امام صادق علیه السلام : بر شما باد خربزه (بطیخ) که 10 خاصیت دارد: غذا و نوشیدنی است، شوینده (درون) و بوی خوش است و… و آب کمر را زیاد می کند.

مورد هشتم : بادمجان

امام صادق علیه السلام : در هنگام پخته شدن و رسیدن خرما زیاد بادمجان بخورید که شفای هر دردی است و … و آب کمر را زیاد می کند.

مورد نهم: نوره (نوره کشیدن)

البته مواردی هم وجود دارد که به انسان کمک می کند که توان جنسی او بالاتر برود و برای همبستر شدن آماده تر باشد که بعید نیست در تقویت این مسئله تاثیر گذار باشند که عبارت هستند از خوردن تخم مرغ سرخ شده در پیاز سرخ شده و روغن زیتون، خوردن سویق و خوردن شام و خوردن انجیر که خود این موارد هم از موارد عمومی تقویت بدن به شمار می روند و هم برای همبستری توان بیشتری به مرد می دهد

→ خواندن مطلب قبلی

درمان های ناباروری مردان در طب اسلامی

خواندن مطلب بعدی ←

رنگهای خوراکی و بیش فعالی

نوشتن نظر شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *